Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės

el. parduotuvės www.manolova.lt pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.

Pirkėjas turi užpildyti pardavėjo atsiųstą prekės grąžinimo / keitimo prašymo formą. Šis prašymas reikalingas mūsų įmonės buhalterijai pinigų grąžinimui pagrįsti ir prekių apskaitai sutvarkyti.

Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, tik jeigu daiktas nebuvo naudotas, sugadintas ar jo išvaizda ir pakuotė iš esmės nepasikeitė.

Grąžinama prekė turi būti gamintojo pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, ir kt.). Grąžindamas prekę, visai atvejais Klientas privalo pridėti www.manolova.lt prekių įsigijimo dokumentus ar jų kopijas (PVM sąskaitą faktūrą ar jos kopiją).  Jeigu pirkimo dokumento (kasos kvito, mokėjimo kortelės išrašo, sąskaitos faktūros ar kt.) neišsaugojote, prekė grąžinama, keičiama arba kiti jūsų prašyme nurodyti reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.

Prekės negalėsime priimti atgal, jei:

Buvo naudota (išskyrus tuos atvejus, kai naudojant garantiniu laikotarpiu paaiškėjo gamyklinis defektas).
Buvo sugadinta dėl neteisingo naudojimo nesilaikant instrukcijos ar ne pagal paskirtį.
Prarado prekinę išvaizdą apžiūrint, išpakuojant ar kitų netyčinių veiksmų.
Nebuvo išsaugoti prekės įsigijimą įrodantys dokumentai ar pasibaigęs garantinis laikotarpis.

Prekė buvo išpakuota ir surinkta nesilaikantis instrukcijos, ar savavališkai pakeista surinkimo schema (išgręžtos papildomos skylės, ne ten prisukta detalė ir pan.).

Kaip Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje yra nurodoma, vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą

Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalis numato atvejus, kuomet vartotojas neturi teisės per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties. Prie tokių atvejų priskirtinos sutartys dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių..

Garantija 2 metams taikoma tik gamykliniam brokui, kurį nustato garantinio skyriaus darbuotojas. Jeigu brokas pasitvirtina, pardavėjas įsipareigoja pirkėjui grąžinti pinigus arba pakeisti brokuotą prekę kita kokybiška preke (jeigu pakeitimui pasirenkama brangesnė prekė), pirkėjas sumoka kainų skirtumą. Jeigu pirkėjas nesutinka keisti prekės, per 14 darbo dienų pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus. Tokiu atveju pirkėjas apmoka papildomas transportavimo išlaidas.

Jei bus laikomasi taisyklingo naudojimo reikalavimų, garantija taikoma fiziniams defektams ir pokyčiams, jei deformacija sudaro daugiau nei 10 % nuo esamo gaminio aukščio. Garantija taikoma susidėvėjimui ir plyšimams, jei jie atsirado dėl gamybos ar medžiagų broko ir jei buvo laikomasi visų aukščiau pateiktų eksploatavimo taisyklių. Garantijos netaikomos čiužinio susidėvėjimui dėl normalaus jo naudojimo.

      Prekės priėmimas ir pinigų grąžinimo procedūra

Pirkėjo grąžinama ar keičiama prekė turi būti įvertinta mūsų atsakingo darbuotojo , ar grąžinama prekė buvo naudojama laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei buvo nesilaikoma šių sąlygų, dėl prekės grąžinimo, keitimo, pristatymo ar atsiėmimo bus tariamasi su pirkėju individualiai.

Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas apmoka prekės grąžinimo (naujos prekės siuntimo) išlaidas pardavėjui (40 eurų). Tuo atveju, kai pristatyta prekė yra garantinė (neatitinka kokybės reikalavimų) ar turėjo komplektacijos trūkumų, pardavėjas prisiima visas grąžinimo (keitimo) išlaidas.

Jeigu grąžinta / pakeista prekė yra kokybiška, pinigai arba jų dalis bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo prašymo formos užpildymo.

Jeigu grąžinta prekė prarado prekinę išvaizdą dėl pirkėjo kaltės, nes buvo netinkamai ir nesaugiai supakuota ar pažeista atidarymo ir apžiūros metu, bus tariamasi su pirkėju individualiai.